Saturday, August 12, 2006

Which baby are you?

Pretty/handsome. Loves to dress up. Easily bored. Fussy. Seldom shows emotions. Takes time to recover when hurt. Sensitive. Down-to-Earth. Stubborn.

Abstract thoughts. Loves reality and abstract. Intelligent and clever. Changing personality. Attractive. Sexiest out of everyone. Temperamental. Quiet, shy and humble. Honest And loyal. Determined to reach goals. Loves freedom. Rebellious when restricted. Loves aggressiveness. Too sensitive and easily hurt. Gets angry really easily but does not show it. Dislikes unnecessary things. Loves making friends but rarely shows it. Horny. Daring and stubborn. Ambitious. Realizing dreams and hopes. Sharp. Loves entertainment and leisure. Romantic on the inside not outside. Superstitious and ludicrous. Spendthrift. Tries to learn to show emotions.

Attractive personality. Sexy. Affectionate Shy and reserved. Secretive. Naturally honest, generous and sympathetic. Loves peace and serenity. Sensitive to others. Great kisser. Easily angered. Trustworthy. Appreciative and returns kindness. Hardly shows emotions. Tends to bottle up feelings. Observant and assesses others.

Suave and compromising. Funny and humorous. Stubborn. Very talkative. Calm and cool. Kind and sympathetic. Concerned and detailed. Loyal. Does work well with others. Very confidant. Sensitive. Positive Attitude. Thinking generous. Good memory. Clever and knowledgeable. Loves to look for information. Able to cheer everyone up and/or make them laugh. Able to motivate oneself and others. Understanding. Fun to be around. Outgoing. Hyper. Bubbly personality. Secretive. Boy/girl crazy. Loves sports, music, leisure and traveling. Systematic. Hot but has brains.

Stubborn and hard-hearted. Strong-willed and highly motivated. Sharp thoughts. Easily angered. Attracts others and loves attention. Deep feelings. Beautiful physically and mentally. Firm Standpoint. Needs no motivation. Shy towards opposite sex. Easily consoled. Systematic (left brain). Loves to dream. Strong clairvoyance. Understanding. Sickness usually in the ear and neck. Good imagination. Good physical. Weak breathing. Loves literature and the arts. Loves traveling. Dislike being at home. Restless. Not having many children. Hardworking. High-spirited.

You've got the best personality and are an absolute pleasure to be around. You love to make new friends and be outgoing. You are a great flirt and more than likely have an a very attractive partner. A wicked hottie.. It is also more than likely that you have a massive record collection. You have a great choice in films, and may one day become a famous actor/actress yourself - heck, you've got the looks for it!!!

Fun to be with. Secretive. Difficult to fathom and to be understood. Quiet unless excited or tensed. Takes pride in oneself. Has reputation. Easily consoled. Honest. Concerned about people's feelings. Tactful.. Friendly. Approachable. Emotional temperamental and unpredictable. Moody and easily hurt. Witty and sparkly. Spazzy at times. Not revengeful. Forgiving but never forgets. dislikes nonsensical and unnecessary things. Guides others physically and mentally. Sensitive and forms impressions carefully. Caring and loving. Treats others equally. Strong sense of sympathy. Wary and sharp. Judges people through observations. Hardworking. No difficulties in studying. Loves to be alone. Always broods about the past and the old friends. Waits for friends. Never looks for friends. Not aggressive unless provoked. Loves to be loved. Easily hurt but takes long to recover.

Outgoing personality. takes risks. feeds on attention. No self-control. Kind hearted. Self-confident. Loud and boisterous. VERY revengeful. Easy to get along with and talk to. Has an "every thing's peachy" attitude. Likes talking and singing. Loves music. Daydreamer. Easily distracted. Hates not being trusted. BIG imagination. Loves to be loved. Hates studying. in need of "that someone". Longs for freedom. Rebellious when withheld or restricted. Lives by "no pain no gain" caring. Always a suspect. Playful. Mysterious. "charming" or "beautiful" to everyone. stubborn. curious. Independent. Strong willed. A fighter.

Active and dynamic. Decisive and haste but tends to regret. Attractive and affectionate to oneself. Strong mentality. Loves attention. Diplomatic. Consoling, friendly and solves people's problems. Brave and fearless. Adventurous. Loving and caring. Suave and generous. Usually you have many friends. Enjoys to make love. Emotional. Stubborn. Hasty. Good memory. Moving, motivates oneself and others. Loves to travel and explore. Sometimes sexy in a way that only their lover can understand.

Loves to chat. Loves those who love them. Loves to takes things at the center. Inner and physical beauty. Lies but doesn't pretend. Gets angry often. Treats friends importantly. Brave and fearless. Always making friends. Easily hurt but recovers easily. Daydreamer. Opinionated. Does not care to control emotions. Unpredictable. Extremely smart, but definitely the hottest AND sexiest of them all.

Trustworthy and loyal. Very passionate and dangerous. Wild at times. Knows how to have fun. Sexy and mysterious. Everyone is drawn towards your inner and outer beauty and independent personality. Playful, but secretive. Very emotional and temperamental sometimes. Meets new people easily and very social in a group. Fearless and independent. Can hold their own. Stands out in a crowd. Essentially very smart. Usually, the greatest men are born in this month. If you ever begin a relationship with someone from this month, hold on to them because their one of a kind.

This straight-up means you are the most good-looking person possible... Better than all of these other months! Loyal and generous. Patriotic. Competitive in everything. Active in games and interactions. Impatient and hasty. Ambitious. Influential in organizations. Fun to be with. Easy to talk to, though hard to understand. Thinks far with vision, yet complicated to know. Easily influenced by kindness. Polite and soft-spoken. Having lots of ideas. Sensitive. Active mind. Hesitating tends to delay. Choosy and always wants the best. Temperamental. Funny and humorous. Loves to joke. Good debating skills. Has that someone always on his/her mind. Talkative. Daydreamer. Friendly. Knows how to make friends. Abiding. Able to show character. One guy/girl kind of person. Loveable. Easily hurt. Prone to getting colds. Loves music.. Pretty/handsome. Loves to dress up. Easily bored. Fussy. Seldom shows emotions. Takes time to recover when hurt. Sensitive.

Continue Reading...

Tuesday, August 8, 2006

Terima kasih sayang...

Aku mencintai caranya memandangku, memanggil namaku, memeluk tubuhku...
Aku mencintai caranya menceritakan kehidupannya, masa lalunya, dan mimpi-mimpinya kepadaku...
Aku mencintai caranya tampil apa adanya di depanku, membuatku jadi lebih bebas dan merasa tidak perlu menutupi kekuranganku...
Most of all, aku mencintai caranya dalam mencintaiku...

Terima kasih sayang, aku mencintaimu...
Continue Reading...

Sekilas kata hati

tau dah punya pacar lho....
eh, bukan pacar denk, i called him "my soulmate"
kenapa begitu?
karena dia begitu mengerti aku
karena semua berjalan begitu natural
karena dia terlalu menyayangi aku
tegetebete, huh?
"too good to be true"...?
dia emang ndut, tapi justru cowo kaya gitu yang aku pingin dari dulu! :-p
dia emang bukan idola, tapi memandangnya buat hatiku tenang
kalo bersamanya, selalu bisa buatku tertawa
kalo di dekatnya, senyumku tak pernah berhenti terkembang
kalo dengar suaranya, membuatku kembali semangat
jauh darinya seperti saat ini
buatku rindu, buatku galau, buatku kesal!
dan buatku menunggu
selalu menunggu pesan-pesannya mengisi inbox-ku...
selalu menunggu "private number" tampil di layar hape-ku...
selalu menunggu sapanya di Yahoo! Messenger-ku...
tak perlu kau beritahu lagi, kawan...aku udah sadari sejak pertama melihatnya...
bahwa aku berpikir, aku bisa menyukainya...
kemudian aku jadi menyayanginya
dan sekarang...betul...
aku mencintainya!
terima kasih untuk semua cintamu, yang...
mudah-mudahan aku memang berhak atas cinta itu
karena aku begitu mendambakannya...
alebu hun, so much!
cant wait to see you again...

ps : this is for you, ma big luvly bear...luv u so much!
pps : wrote on may 9, 2006 :-p
Continue Reading...

Tuesday, August 1, 2006

Feeling so insecure...hate that part...

Hm...aku lagi sensi niy...mungkin ini yg dibilang Gray, kalo pria diibaratkan karet gelang, sedangkan wanita adalah gelombang.

Maksudnya, saat pria berada dalam keadaan tegang, ia butuh menjauh untuk "menarik nafas" dan memikirkan tentang segala sesuatunya. Di saat-saat seperti ini ia akan "meregang" dan "menarik diri" sejauh yg ia mampu seperti karet gelang. Sayangnya, ia tidak mengerti bahwa ketika ia menjauh dan menarik diri dari pasangannya ini, ia kehilangan daya untuk menyayangi dan ia tidak menyadarinya karena ia sedang berada dalam "gua"-nya; fikirannya terpusat hanya pada dirinya sendiri dan apa yg sedang ia fikirkan saat itu. Dan betapa ia tidak menyadari kalo yang ia lakukan akan menyakiti hati pasangannya. Tetapi memang hanya dengan cara menarik diri itulah ia dapat berpikir dengan lebih jernih, dan lebih siap saat ia kembali untuk mencintai dan mencurahkan kasih sayang dan perhatiannya seperti semula kepada makhluk Venus tersayangnya.

Sedangkan sang seperti gelombang yg kadang naik dan kadang turun. Saat gelombangnya berada di atas, ia dapat berlimpah kasih sayang, perhatian, dan selalu berada dalam cinta. Wanita yg sedang berada di puncak seperti ini akan selalu bersikap penuh perasaan kepada pasangannya, dan dapat memberikan kepercayaan dan rasa mendukung yg dibutuhkan oleh pria pasangannya. Sayangnya, tanpa pemberitahuan apapun, suatu saat gelombang ini tiba-tiba dapat menukik turun, perasaannya menjadi tidak stabil dan tidak aman, dan si Venus akan tenggelam dalam "sumur"nya. Dan di saat-saat "kejatuhan"nya ini, wanita butuh jaminan bahwa ia dicintai dan disayangi oleh pasangannya, dan bukannya saran atau nasihat apapun. Cukup bila ia merasa perasaannya didengarkan, dan gelombangnya akan kembali merambat naik.

Inilah keadaanku saat ini!

Saat ini gelombangku sedang turun....saat ini aku lagi butuh disayangi kk...Bukan, aku bukannya minta cinta ato kasih sayang yg berlebihan. Ato minta seharian berdua ma ayang. Ato minta ayang terus-terusan sama aku sampe kk ninggalin kerjaannya. Bukan itu! Aku hanya sedang dalam keadaan sedikit rapuh dan butuh diyakinkan, butuh denger kata-kata dari ayang bahwa aku ngga akan ditinggalkan, bahwa aku disayangi, bahwa aku dicintai...cuma itu! Aku cuma ingin gelombangku naik lagi...hanya ingin kk dengarkan perasaanku, dan ia dapat memahamiku, dan dapat memberikan jaminan bahwa ia tetap menyayangiku...

Mudah-mudahan ayang ngerti..coz it will happen again..someday...saat gelombangku "nyungsep" lagi hiks....

Maap yah yang, klo dd ngerepotin.... :(
Continue Reading...

..::|| Ulie Punya Diary ||::.. Copyright © 2009 Girlymagz is Designed by Bie Girl Vector by Ipietoon